Prowadzenie firmy w XXI wieku to nie lada wyzwanie. Posiadamy dużo więcej możliwości docierania do klientów z całego kraju lub nawet świata. Nie oznacza to jednak, że jest łatwiej. Skoro my możemy wykorzystywać internet, nasza konkurencja prawdopodobnie robi to od dawna. Warto więc podjąć odpowiednie działania marketingowe, które pomogą stworzyć silną markę. Jak sobie poradzić z tym zadaniem, gdy nie masz czasu lub wiedzy na temat marketingu? Masz dwie drogi pozwalające na rozwiązanie tego problemu. Pierwsza to podjęcie współpracy z profesjonalnym specjalistą od marketingu i druga, czyli outsourcing.

Inwestycja w marketing zawsze się zwraca. Przynajmniej wtedy, gdy zaufamy odpowiednim specjalistom. Najlepszym wyborem będzie oczywiście profesjonalna agencja interaktywna. Zastanawiasz się, jakie konkretnie zadania możesz jej zlecić? Sprawdź zakres najczęstszych usług oferowanych przez agencje interaktywne.

Co możesz zlecić agencji interaktywnej?

Jeśli nie znasz się na promocji firmy w Internecie i nie tylko, to sporo ryzykujesz, wybierając jedynie pojedynczego specjalistę. W takiej sytuacji znacznie rozsądniejsze stanie się zaufanie agencji interaktywnej, która w sposób kompleksowy zajmie się promowaniem i opracowywaniem strategii marketingowej dla Twojej firmy. Im szersza będzie oferta takiej firmy, tym lepiej, bo będą w stanie zająć się właściwie wszystkimi aspektami związanymi z marketingiem.

Być może nawet uda Ci się doprowadzić do sytuacji, kiedy współpraca z agencją interaktywną będzie odbywała się w taki sposób, jakby to był Twój zewnętrzny dział marketingu. Dzięki temu zrezygnujesz z ponoszenia wysokich kosztów związanych z zatrudnianiem specjalistów ds. marketingu. Oto najczęstsze usługi, które świadczy agencja interaktywna.

Popularne usługi

  • Tworzenie kampanii reklamowych – rozpoczynają od planowania, po wdrażanie kampanii i analizowanie efektów kampanii reklamowych, tak, aby pozwalały one spełniać wybrany cel, np. wzrost zaufania, rozpoznawalności czy wyników sprzedaży.
  • Tworzenie strategii marketingowych – niemal każda agencja interaktywna zapewnia też usługę, która polega na analizie rynku, grupy docelowej czy nawet konkurencji, na podstawie których kreowana jest strategia. W ten sposób działania marketingowe firmy są przemyślane i realizowane zgodnie z określonym planem.
  • Wprowadzanie nowych produktów lub nowej marki – jeśli dopiero otwierasz firmę, to koniecznie zwróć uwagę na to, czy firma oferuje możliwość świadczenia usług dla nowych marek, czy dla takich, które dopiero wprowadzają nowe produkty. Wykwalifikowani i doświadczeni specjaliści pokierują Twoją firmę, aby produkty, które chcesz sprzedawać, okazały się hitami sprzedażowymi. Zadbają też o przemyślaną i spójną identyfikację wizualną.
  • Grafika – katalogi, ulotki czy inne materiały promocyjne wiele mówią o Twojej firmie, więc zleć ich stworzenie jedynie profesjonalnym specjalistom z agencji interaktywnej.
  • Tworzenie stron www – agencje zajmują się też projektowanie i tworzeniem witryn internetowych oraz sklepów online, abyś mógł zdobywać klientów przez Internet.

    (materiał zewnętrzny)