Szkolnictwo w Polsce jest na pewno dalekie od ideału i zwolennicy rozwiązań opartych o dobrowolność są jednymi z tych, którzy często je krytykują. Taka krytyka, aby była konstruktywna i celna, musi wskazywać na rzeczywistość, w której funkcjonujemy – piszą autorzy serwisu Prostaekonomia.pl .
Jakie ta rzeczywistość rzuca pod nogi tym, którzy chcieliby coś zmienić, kłody? A jakie, mimo wielu swoich wad, daje możliwości?
„Obecny system nie wyklucza szans na działania mające na celu poprawę jakości edukacji bez jej systemowej zmiany. Takie kroki można podejmować i mogą mieć one wymierne skutki. Z oczywistych względów chcemy więc dzisiaj opowiedzieć nie tylko o tym, jak wygląda edukacja ekonomiczna w Polsce, ale też o tym co można zrobić, aby ją poprawić i to przy wykorzystaniu tych sił i środków, którymi dziś dysponują zwolennicy rozwiązań opartych o dobrowolność”.
Zachęcamy do obejrzenia materiału wideo, którego autorzy podejmują próbę udzielenia odpowiedzi na postawione wcześniej pytania.
Za pafere.org…
Czy kapitalizm to system ekonomiczny czy system polityczny? Czego chcecie ludzi uczyc? Ja tu czytam tylko o polityce, jaki to swietny pomysl na zycie, a to ze nic mu nie wychodzi to dlatego ze nikt nie slucha guru politycznych jak Korwin, Mises czy ojciec Gniadek. Ani slowa o kapitalizmie jako systemie ekonomicznym. O tym ze jest pozbawiony totalnie sensu i logiki i ze jego zywot jest czasowy. Oczukiwanie samego siebie nie wleczy z choroby.
Comments are closed.