Gadżety firmowe niejedno mają imię. Są te, które wręczasz masowo, np. na eventach promocyjnych. Są również takie, które warto zostawić dla specjalnej grupy odbiorców. Mowa o tak zwanych gadżetach premium. Czym są? Komu je wręczać? Jakie wybrać? Oto kilka najważniejszych informacji.

Świat gadżetów reklamowych jest niezwykle szeroki. Każdego roku pojawiają w nim nowe, nietuzinkowe akcesoria – praktyczne, a zarazem dobrze przekazujące komunikat marketingowy. Dlatego z łatwością możesz dobrać takie, które wpiszą się zarówno w budżet na cele promocyjne, jak i w charakter prowadzonej akcji. Obok tych, które możesz rozdawać setkom, a nawet tysiącom potencjalnych klientów – np. plastikowych długopisów, smyczy czy żetonów do wózka – znajdziesz również akcesoria znacznie wyższej jakości.

Czym wyróżniają się gadżety premium?

Gadżety premium pod względem jakości i trwałości biją na głowę te masowe. Dlatego, choć są droższe, nie brakuje chętnych do inwestowania w nie. – mówi Paweł Frieske z opengift.pl. To właśnie jakość, trwałość, a także ogólnie rozumiana wysoka wartość materialna odróżnia ten sektor akcesoriów reklamowych od pozostałych.

A co konkretnie można zaliczyć do grona gadżetów premium? Gama produktów jest również ogromna. Najciekawsze z nich, które obecnie cieszą się dużą popularnością, to:

  • powerbanki – a więc akcesoria elektroniczne pozwalające na ładowanie urządzeń mobilnych bez podpinania się do gniazdka z prądem,
  • głośniki Bluetooth – coraz powszechniej wykorzystywane np. podczas podróży czy wypoczynku na świeżym powietrzu,
  • ekskluzywne zestawy akcesoriów piśmienniczych – np. eleganckie długopisy z wysokiego gatunku metalu, zamknięte w skórzane etui ze stylowym grawerunkiem,
  • akcesoria sportowe – np. pulsometry i krokomierze przydatne osobom biegającym,
  • pendrive’y z nadrukiem – sprawdzają się idealnie przy przechowywaniu danych.

Inwestycja w tego typu akcesoria jest już wyższa niż w notesy czy breloczki do kluczy, dlatego najczęściej są produkowane w niższych nakładach. Wynika to również z faktu, że ten typ gadżetów jest dedykowany nie masowemu, ale starannie wyselekcjonowanemu gronu klientów.

Komu wręczać gadżety premium?

Gadżetów premium nie wręcza się „przypadkowym” osobom podczas eventu promocyjnego czy targów. To akcesoria, które powstają z myślą o konkretnych grupach docelowych. Mogą być przeznaczone np. dla:

  • klientów, którzy dokonają zakupu w firmie na określoną (wyższą) kwotę – to dodatek, który wzmocni pozytywne wrażenie po sfinalizowaniu transakcji lub zadziała jako „wabik”,
  • kontrahentów biznesowych – wręczenie upominków klasy premium może być dodatkiem do ważnego spotkania negocjacyjnego czy miłym gestem po podpisaniu kontraktu,
  • osób, które zwyciężyły w konkursie organizowanym przez markę – nagrody w takich konkursach muszą być stosunkowo cenne, a jednocześnie powinny się dobrze wpisywać w system identyfikacji wizualnej firmy.

Pamiętaj: aby w elegancki sposób wręczyć gadżet premium, możesz go również zapakować w estetyczne etui czy torebkę z firmowym logo. Takie opakowania również zamówisz w firmie, która produkuje akcesoria reklamowe.

(materiał zewnętrzny)

1 KOMENTARZ

Comments are closed.