Dla wszystkich handlowców, którzy posiadają sklepy stacjonarne lub sprzedają w pasażach handlowych, znaczącym dodatkowym dochodem jest sprzedaż w weekendy. Sprzedaż okolicznościowa, czy to na festynach, eventach, imprezach plenerowych oraz giełdach handlowych jest wprost wymarzona, aby zarobek był całkiem pokaźny.

Skoro towar już posiadamy, chęci do pracy też mamy, to można naprawdę dużo zarobić, nie inwestując dużej kwoty pieniędzy. Często sprzedaż okazjonalna kilka lub kilkanaście razy w miesiącu, jest bardziej opłacalna, niż dochód z całego miesiąca w sklepie stacjonarnym. Koszty takich wyjazdów są mniejsze oraz ilość godzin, którą musimy poświecić na pracę też. Ten większy dochód związany jest z dużą ilością kupujących, którzy odwiedzają tego typu plenerowe miejsca z zamiarem kupna.

Do takich wyjazdów trzeba się jednak odpowiednio przygotować, by handel przebiegał sprawnie, a wyjazdy nie były uciążliwe. Aby odpowiednio wyeksponować towar poza sklepem stacjonarnym, musimy zaopatrzyć się w namioty handlowe. Oprócz tego, gdzie będziemy mogli rozłożyć towar, to namiot ten posiada szereg innych zalet, a firma Vitabri, która zajmuje się ich produkcją, potrafi zaskoczyć ich funkcjonalnością.

Jakie zalety mają namioty handlowe ?

Dużą popularność zyskały namioty handlowe, ze względu na swoje cechy oraz prostotę użytkowania.

Ich główną zaletą jest mobilność.

Możemy pojechać w dowolne miejsce, nie używając to tego samochodów dostawczych ani przyczep. Wszystkie stelaże pakowane są w pokrowce, tworząc ścisłe pakunki. Możemy przewieźć je większym samochodem osobowym, a rozkładnie konstrukcji zajmuje nie więcej jak 30 minut. Niezależnie od podłoża, na którym planujemy handel, za każdym razem będzie on mógł być swobodnie rozłożony.

Bezproblemowy montaż.

System montowania stworzony tak, aby przebiegał on sprawnie, gdyż czynność składania i rozkładania będzie powtarzana dość często. Nawet każda kobieta powinna sobie poradzić z dopasowaniem odpowiednich elementów. Ważne jest, by elementy były wykonane z dobrej jakości materiałów. Muszą być wytrzymałe, lekkie oraz funkcjonalne. Wszelkie dociski, szpilki mocujące i linki powodują, że dodatkowe narzędzia są zbędne.

Dopasowanie do charakteru działalności.

Każda działalność handlowa jest inna i wymaga indywidualnego podejścia. Namioty handlowe można personalizować pod własne upodobania oraz wymagania, jakie stawia nasza branża. Możemy dobrać odpowiednie wymiary stoiska oraz jego wyposażenie. Odpowiednie lady, systemy wieszakowe, otwory okienne, daszki, to wszystko można dowolnie dostosować do naszych potrzeb.

Możliwość reklamy i ochrona przed warunkami atmosferycznymi.

Materiały, z których są wyprodukowane namioty handlowe, są solidne i chronią nas przed wiatrem i słońcem, a nasz towar przed deszczem. Dają poczucie własnej przestrzeni i prywatności, klienci mogą robić zakupy przy ladzie, ale i mogą wejść do środka, lub skorzystać z przymierzalni. Każda część namiotu może być wykorzystana jako powierzchnia reklamowa. Możemy umieścić własne logo lub informacje o produktach, które oferujemy. Z racji na jej wielkość, będzie bardzo widoczna i skutecznie przyciągnie klientów.

Rodzaje namiotów handlowych.

Szeroką gamę produktów oferuje producent namiotów VITABRI, ze względu na indywidualne potrzeby klientów. Niektóre namioty posiadają dodatkowe wzmocnienia konstrukcji, aby silny wiatr im nie zagroził. Czas rozłożenia skrócono aż do 30 sekund, montując najnowsze systemy. Dzięki innowacyjnym technologiom coraz popularniejsze stają się namioty, gdzie nie ma konieczności demontażu dachu. Ekskluzywny system wspomagania rozkładania za pomocą wysięgników gazowych jest bardzo skuteczny i zapewnia bezpieczeństwo i łatwość obsługi.

Ceny zakupu są uzależnione od jakości materiałów i systemów, które ułatwiają montaż. Przy tak szerokiej ofercie, każdy znajdzie odpowiedni produkt, który pozwoli mu na dodatkowy zarobek. Jeżeli chcemy spróbować, jak wygląda handel mobilny i nie chcemy inwestować dużo pieniędzy, możemy też namioty handlowe wypożyczyć. Dzięki temu rozwiązaniu praktycznie nic nie tracimy, a możemy się przekonać, czy ta dodatkowa działalność będzie opłacalna.

(Materiał zewnętrzny)